Liber II

Liber II, Distinctio 1, Quaestio 1 Utrum omnia alia a primo ente sint ab ipso sicut a causa effectiva.
Liber II, Distinctio 1, Quaestio 2 Utrum aliquid aliud a Deo possit esse ab eo sine principio durationis.
Liber II, Distinctio 1, Quaestio 3 Utrum productio creaturum quantum ad omnem productionem, tam in esse reali quam in esse intellectuali necessaria habitudine praesupponat productionem personarum.
Liber II, Distinctio 1, Quaestio 4 Utrum relatio creaturae ad Deum sit eadem cum suo fundamento.
Liber II, Distinctio 1, Quaestio 5 Utrum creatura possit creare.
Liber II, Distinctio 1, Quaestio 6 Utrum Angelus et anima differant specie.
Liber II, Distinctio 2, Quaestio 1 Utrum Angeli quantum ad esse et quantum ad operationem mensurentur aevo vel tempore.
Liber II, Distinctio 2, Quaestio 2 Utrum Angelus sit in loco.
Liber II, Distinctio 2, Quaestio 3 Utrum Angelus possit moveri motu locali.
Liber II, Distinctio 3, Quaestio 1 Utrum in angelo sit aliqua compositio.
Liber II, Distinctio 3, Quaestio 2 Utrum substantia materialis sit individua per aliquam entitatem propriam determinantem naturam ad singularitatem.
Liber II, Distinctio 3, Quaestio 3 Utrum in una specie angelica sint vel esse possint plures angeli solo numero differentes.
Liber II, Distinctio 3, Quaestio 4 Utrum angelus cognoscat se per suam essentiam.
Liber II, Distinctio 3, Quaestio 5 Utrum ad hoc quod angelus distincte species creatarum alias a se cognoscat, requiratur necessario quod proprias et distinctas rationes cognoscendi eas habeat.
Liber II, Distinctio 3, Quaestio 6 Utrum angelus cognoscat res sensibiles per species innatas vel acquisitas.
Liber II, Distinctio 3, Quaestio 7 Utrum in parte intellectiva ponatur species propter potentialitatem intellectus vel propter absentiam objecti.
Liber II, Distinctio 3, Quaestio 8 Utrum angelus possit naturaliter diligere Deum plusquam seipsum.
Liber II, Distinctio 4, Quaestio 1 Utrum angelus possit peccare.
Liber II, Distinctio 5, Quaestio 1 Utrum angelus prius meruerit ipsam beatitudinem quam acceperit eam.
Liber II, Distinctio 5, Quaestio 2 Utrum angelus potuerit appetere Dei aequalitatem.
Liber II, Distinctio 6, Quaestio 1 Utrum peccatum ipsius Luciferi fuit formaliter superbia.
Liber II, Distinctio 7, Quaestio 1 Utrum angelus malus necessario male velit.
Liber II, Distinctio 7, Quaestio 2 Utrum angeli possint inducere veras formas.
Liber II, Distinctio 8, Quaestio 1 Utrum angelis sint corporei.
Liber II, Distinctio 8, Quaestio 2 Utrum angelus possit assumere corpus in quo exerceat opera vitae.
Liber II, Distinctio 8, Quaestio 3 Utrum daemones possint ludificare sensus nostros.
Liber II, Distinctio 9, Quaestio 1 Utrum angelus possit alteri loqui.
Liber II, Distinctio 9, Quaestio 2 An angelus unus possit alium illuminare.
Liber II, Distinctio 10, Quaestio 1 Utrum omnes angeli mittantur.
Liber II, Distinctio 11, Quaestio 1 Utrum angelus custodiens possit aliquid effective causare in intellectu hominis custoditi.
Liber II, Distinctio 12, Quaestio 1 Utrum materia dicat entitatem positivam distinctam realiter a forma.
Liber II, Distinctio 12, Quaestio 2 Utrum materia per potentiam divinam possit esse sine forma.
Liber II, Distinctio 13, Quaestio 1 An lux fuerit prima die creata.
Liber II, Distinctio 14, Quaestio 1 Utrum coelum sit compositum.
Liber II, Distinctio 14, Quaestio 2 Utrum coelum moveatur ab intelligentia creata.
Liber II, Distinctio 15, Quaestio 1 Utrum in mixto maneant elementa secundum suas formas substantiales in actu.
Liber II, Distinctio 15, Quaestio 2 Utrum anima sensitiva in bruto sit extensa.
Liber II, Distinctio 16, Quaestio 1 Utrum intellectus et voluntas quae sunt partes imaginis sint idem realiter quod anima.
Liber II, Distinctio 17, Quaestio 1 Utrum paradisus sit locus conveniens habitationi hominum.
Liber II, Distinctio 17, Quaestio 2 Utrum in hoc homine sit alia forma substantialis praeter animam intellectivam.
Liber II, Distinctio 18, Quaestio 1 Utrum in materia sit ratio seminalis ad formam naturaliter educendam de ipsa.
Liber II, Distinctio 18, Quaestio 2 Utrum sit unus intellectus numero in omnibus.
Liber II, Distinctio 19, Quaestio 1 Utrum homines in statu innocentiae fuissent immortales si non peccassent.
Liber II, Distinctio 20, Quaestio 1 Utrum in paradiso terrestri fuisset propagatio filorum per copulam carnalem.
Liber II, Distinctio 21, Quaestio 1 Utrum peccatum primi hominis potuit fuisse veniale.
Liber II, Distinctio 21, Quaestio 2 Utrum peccatum primi hominis de facto fuit gravissimum.
Liber II, Distinctio 22, Quaestio 1 Utrum peccatum primorum parentum fuerit ex ignorantia.
Liber II, Distinctio 23, Quaestio 1 Utrum Deus possit facere voluntatem creaturae rationalis impeccabilem per naturam.
Liber II, Distinctio 23, Quaestio 2 Utrum Adam in statu innocentiae viator existens potuerit habere per potentiam divinam notitiam intuitivam de divina essentia.
Liber II, Distinctio 24, Quaestio 1 Utrum voluntas creata necessitetur respectu ultimi finis, vel sit libera.
Liber II, Distinctio 24, Quaestio 2 Utrum voluntas sit nobilissima potentiarum animae.
Liber II, Distinctio 25, Quaestio 1 Utrum in Deo sit liberum arbitrum.
Liber II, Distinctio 25, Quaestio 2 Utrum aliquid aliud a voluntate causet effective actum in voluntate.
Liber II, Distinctio 26, Quaestio 1 Utrum gratia sit principalius in essentia animae vel in potentia.
Liber II, Distinctio 27, Quaestio 1 Utrum gratia sit virtus.
Liber II, Distinctio 28, Quaestio 1 Utrum liberum arbitrium hominis sine gratia possit vitare omne peccatum.
Liber II, Distinctio 29, Quaestio 1 Utrum primus homo in statu innocentiae habuit gratiam.
Liber II, Distinctio 30, Quaestio 1 Utrum qualibet homo secundum communem legem propagatus ab Adam contrahat peccatum originale.
Liber II, Distinctio 30, Quaestio 2 Utrum aliquid ex alimento transeat in veritatem humanae naturae.
Liber II, Distinctio 31, Quaestio 1 Utrum anima contrahat peccatum originale a carne iufecta et concupiscibiliter seminata.
Liber II, Distinctio 32, Quaestio 1 Utrum in Baptismo remittatur originale peccatum.
Liber II, Distinctio 33, Quaestio 1 Utrum parvulis cum peccato originali decedentibus debeatur pro peccato originali sola carentia divinae visionis, vel [uniantur poena sensus.
Liber II, Distinctio 34, Quaestio 1 Utrum peccatum sit a bono ut a causa.
Liber II, Distinctio 35, Quaestio 1 Utrum peccatum sit per se corruptio boni in quo est.
Liber II, Distinctio 36, Quaestio 1 Utrum omnis actio agentis creati sint in agente.

About

Is Part Of Peter of aquila commentary